PU Vračar
Предшколска установа Врачар
Бјелановићева бр. 2
11118 Београд
Радно време
Понедељак - петак
7:00-15:00

Обавештење о динамици конкурса преузмите са следећег линка

Динамика конкурса

Вртић "Бубамара", припремна-старија група.

Деца из вртића "Бубамара" припремна старија група, поводом пројекта "Иза сцене" остварили су сарадњу са Локалном заједницом и том приликом обишли Београдско драмско позориште.

У позоришту су нас срдачно дочекали и показали све просторије које користе глумци иза сцене уз додатно објашњење.  Одговарали су на дечија питања.

Деца су се вратила у вртић са пуно утисака и новим сазнањима.


Данас је у вртићу „Врачарац“ одржан новогодишњи концерт, на који смо били позвани као велики пријатељи деце и Предшколске установе Врачар. И ништа нам није донело веће задовољство и срећу од њихових веселих гласова и песме.

Представници Управе Градске општине Врачар нису крили одушевљење што су имали ту част да чују хорско извођење неколико популарних дечијих песама.

„У овом тренутку ми смо присуствовали најлепшој магији, коју само деца могу да створе. Заиста је привилегија имати, под окриљем Општине, вртић и ту могућност да се свакодневно дружимо са њима, да уживамо у њиховим причама, песми, смеху. То нам пружа додатну мотивацију да им пружимо боље и више у сваком сегменту живота“, истакла је Биљана Ракић, члан Већа.

Коста Маловић, помоћник председника Општине, рекао је да су деца на један симболичан начин отворила овонедељну поделу новогодишњих пакетића и увела нас у чаролију празника: „Верујте, њихова енергија и осмеси покрећу све нас, а њихова срећа је наш најважнији задатак, у коме нас ништа не може и неће зауставити“.

„Они који имају вере у децу, имају веру и у чуда. Одазвали смо се позиву да пружимо охрабрење и подршку нашој деци, не само данас, него да знају да ћемо увек бити ту и пружати им ослонац у детињству, одрастању, на путу ка остварењу свих жеља и снова“, рекао је Никола Јеленковић, шеф Кабинет председника Општине.

Градска општина Врачар је већ пет година негује чврсто пријатељство са својим најдражим пријатељима – децом. Радећи за њих и са њима, показали смо им колико верујемо у њих. Улажући у нове генерације, уложили смо у будуће човечанство, у коме ће значајан део чинити управо наши другари из „Врачарца“.

Преузмите допис Института за јавно здравље „Батут”

Предшколска установа "Врачар" је од фондације "Гнездо" добила јелке које ће се малишани окитити, а након празника заједно са васпитачима и родитељима засадити у двориштима вртића.

У  складу са планом реализације Једнодневних професионалних сусрета (ЈПС) у оквиру Модела заједнице професионалног учења (ЗПУ), Предшколска установа „Врачар“ је била домаћин скупа практичара који се одржао у суботу 27.11.2021. године у објекту „Мића и Аћим“ који је језгро промене.

Поред наше установе, на сусретима је учествовало шест предшколских  установа: „Наша радост“, Смедерево, „Пчелица“, Сремска Митровица, „Дуга“, Аранђеловац, „Лане“, Алексинац и “Радост“, Чачак, које такође имплементирају модел ЗПУ.

Заједница деце и одраслих у креирању и проналажењу инспиративне средине за учење кроз игру и истраживање.

Програм подршке развијању капацитета за примену Основа програма ПВО Године узлета у Србији ПУ Врачар, вртић- језгро промене “Мића и Аћим“ активно учествује, од месеца маја,  у развијању Модела заједнице професионалног учења (ЗПУ) који је развијен је у оквиру пројекта Инклузивно предшколско васпитање и образовање Министарства просвете, науке и технолошког развоја чију реализацију финансира Међународна банка за обнову и развој (број 8693YF), као и у оквиру потпројекта Програм подршке развијању капацитета за примену Основа програма ПВО Године узлета у сарадњи са Министарством, Канцеларијом УНИЦЕФ и Института за педагогију и андрагогију Филозофског факултета Универзитета у Београду.

Један од циљева Програма подршке развијању капацитета за примену Основа програма ПВО Године узлета јесте креирање модела заједнице професионалног учења Од рефлексије о акцији до рефлексије за акцију који ће повезивати практичаре на нивоу једне и/или више установа. Модел је усмерен на оснаживање стручних сарадника и васпитача и медицинских сестара васпитача да критички и рефлексивно преиспитују, мењају и развијају своју праксу у сарадњи са колегама у вртићу, као и са колегама из других предшколских установа. Кључни актери у овом моделу су: координатори хоризонталне размене из Уницефа (организациона и стручна подршка за установе које су кренуле са применом Основа програма 2019. године), сарадник за развој рефлексивно-социјалне праксе2 (организациона и стручна подршка за установе које су кренуле са применом Основа програма од 2020. године и после), координатор хоризонталне размене из ПУ/вртића3 и васпитачи из предшколске установе.

Модел заједнице професионалног учења има два циља:

  • овладавање колаборативним техникама учења и техникама које покрећу различите нивое рефлексије које ће помоћи практичарима да промишљају и преиспитују сопствену праксу, размењују своје увиде и планирају промене у пракси;
  • континуирано мењање, грађење и развијање професионалних знања и вештина, као и личних уверења и вредности, кроз сарадњу и дијалог са колегама у подржавајућем окружењу.

 

РАЗВИЈАМО ЗАЈЕДНИЦУ КОЈА УЧИ


 

ОБЈЕКТИ

  • Вртићи
  • Јасле
  • Припремни предшколски програм